Pamiętaj o błądzących...

16/06/2021

Gdy błądzisz - ja, Twój Anioł Stróż, jestem przy Tobie. Nie zapominam...

Gdy upadasz - podnoszę Cię.

Gdy potykasz się - podtrzymuję Cię.

Gdy stajesz przed wyborem - szeptem podpowiadam ten właściwy i dobry dla Ciebie...

Gdy mnie nie słuchasz - smutek ogarnia moje serce, ale nigdy nie odstępuję od Ciebie.

Nawet wtedy, gdy grzeszysz...

Oczy moje nie potrafią patrzeć na Twój grzech, odwracam je i błagam Pana o miłosierdzie dla Ciebie. Ale nie oddalam się... Zawsze jestem...


Pamiętaj o błądzących. Mód się za nich. To Twoi bracia, którzy Ciebie i Twojej modlitwy potrzebują. Niech za pomocą Twojej modlitwy otwierają się ich serca na łaskę Boga, która wyrywać ich będzie spod władzy tego, który "od początku był zabójcą" (J 8, 44).

Sanktuarium Najświętszej Rodziny w Zakopanem
Jezu, ufam Tobie!
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started